Sjuk:(

Jag är sjuk :( eller ja, nästan i alla fall.. snor och ont i halsen kom som ett brev på posten igår.
Jag ska jobba hela veckan nu och jag behöver varje slant till lägenheten!
Blir till att smocka alvedon och vitlök hela veckan.. rätt gött!

Idag har jag Linda och Carzan varit på Torp en sväng.. hittade ögonskuggor, trosor, strumpor och ett linne.
Är lite stolt över att jag för en gångs skull bara köpte viktiga saker.. bra där Kathrine!
Letade som en galen efter en militärgrön skjorta, men jag hittade det ingenstans.
Är det någon som vet vart det kan finnas?
Kan lägga upp lite bilder på grejerna imrogon, behöver dock hjälp med attt hitta självutlösaren på kameran.. tekniskt efterbliven som jag är.

Funderar även på att göra lite ljusare slingor som jag hade förra sommaren.. kan se fresh ut.
Vad tycker ni?



Ne nu blir det ebba och didrik innan sängen.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0