sitting on the dock of the bay

Goddagens!

OM ni undrar varför jag sitter inne en solig dag så är det för att jag väntar på linda, vi ska gå en powerwalk och svettas ihjäl en stund!
jag är ledig i dag, men jag har miljoner saker att göra ändå, så mycket ledigt blir det inte.

Fick för övrigt hem mina saker i från nelly, skorna var kanon.. den blommig klänningen både såg ut som och satt som crap! Crappy tyg och snesydd.. den andra kan jag itne bestämma mig för om jag vill ha eller inte än!

För er som vill kika lite volleyboll på lördag, spelar vi som badar i vassen klockan 10.00.. be there or be fyrkantig!
Vi spelar mot brandmän och bandyspelar.. de kommer gå sjukt bra ( naat)

Well well nu ska jag rusa iväg och möta Lindsy!

Ut i solen med er!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0