Lägenhet, finaly?

Usch vad dålig jag har varit på att blogga det senaste, jag får skylla på work,dunder väder, beachvolley och coronafest!
Har verkligen haft en guld helg, vädret var kanon, alla (nästan) godingar var med, festen var aweseome..och jag blev fasen lite brun för en gångs skull.. eller ja.. först blev jag röd.. jäävligt röd.. men sen blev jag brun!
Alla fäger är bättre än vit.. nästan i alla fall.
Dum som jag var glömde jag kameran hemma, så jag inväntar korten som Linda tog sen ska ni få se lite moments och lite rödhet.

Men stösta newsen är att imrogon kan vara vara stolt innehavare av en lägenhet i Malmö!!! yeeeeey!
Stina ska springa i väg (eftersom det är himla nära henne också, peerfa) och kolla på den åt mig imorgon, har dock redan sett på bild och den ser kanon ut verkligen.
3200 i hyra, 27 m2 och 5 min ifrån skolan.. så jag ska ju inte klaga i all fall!
Hoppas även kokeb kan ordna helg jobb åt mig på sitt jobb, då är ju allt för bra nästan.
Så håll alla era tummar (och tår).

Får väl summera dagen lite innan jag hoppar i säng också.

Idag drog jag med kära mami på en powerwalk innan frukost, sen var jag på personalmöte och fick schema för juni juli, som jag redan har glömt.. men får de i handen snart.. jobbar en hel del vilket är bra om man ska ha en lägenhet sen!
Sen blev det lite fika, lite mat och lite träning.. inte så effektiv dock.. börjar få ont i halsen.. de har jag inte tid med!
Hamnade även hemma hos linda och gjorde ansiktsmask från nivea.. vad nästan lite som en hudkräm som skulle sitta på i 20 min och gick in i huden.. hur bra som hellst efterosm jag är galet torr efter alla timmar i solen i lördags.
Vi slö kollade på sherlock Holmes som var lite långdragen, dock var Jude Law med , och han kan man aldrig kolla på för länge!

Nu blir det sova för hela slanten.

goodnight!

skit het om du frågar mig!


Kommentarer
Postat av: carzan

Faaan va nice alltså!

2010-06-09 @ 10:24:46
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0