There's no getting over

Ligger här och lyssnar på David Guetta, han är lite utav ett house geni!
Brukar inte lyssna på House utom när jag festar, men nu är de någon sån lista på mtv!
Det är en kanal jag inte skulle klara mig utan.. visst det är lite cheesy men hallå the hills, masters of zen.. klockrena program.. och southpark.. skrattar bara jag tänker på det!

Idag är vädret verkligen sjukt dåligt.. helt jäkla jämn grått! Inte cool när jag ska jobba utomhus i 11 timmar.. yes de är ett sånt roligt pass igen! Kanon kul.
Borde ju egentligen orka mig ur sängen och göra lite frukost.. typ ägg.. mm!

Lovade ju er för övrig lite kort från i helgen, och det är vad de blir LITE kort.
Jag är verkligen sämst i världen på att ta kort, har alltid full upp med annat.
Men här kommer de jag tog i alla fall!

I sovsäcken i lägenheten!

Alltid lika fotogenisk
utsikt från stinas lägenhetSpelar något modespel!
Stina och hennes avslagna rom och cola
Dj stinastina och lindaHjalmar Jamas var med!<3Linda illustrerar hur man spanar på tåget.. bambam baaamkvällens snyggaste bild


Kommentarer
Postat av: carzan

Åh fina bilder :D Kul med Malmö, vill du kanske lägga upp bilder på lägenheten!? Så man ser planlösningen!?=) Puss!

2010-07-08 @ 11:11:43
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0