Räkfrossa!

Tack vara regn och rusk fick jag sluta tidigare.. både bra och dåligt.. mindre klirr i kassan men mer räkor i magen!

Jag och Linda gick och köpte räkor och aioli och hyrde "percy jackson och åskviggen".. som var sådär alltså.
Det enda balla var tat han hade ett par flygande convers.. sjukt praktiskt!
Så nu är magen full av räkor, men mmh vad gott de var!

Från det ena till det andra så såg jag lite bilder i från chanels höstkollektion, galet snygga grejer.
Upptäckte även att modellerna har samma frisyr som en viss person.. så nu känns det lite bättre igen :)
( tills jag läser kenzas blogg och dör lite innombords när jag ser hennes hår)



Nu ska jag kika på "kvinnor som mördar "!

goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0