Mah!!

Jag kom in, jag kom ta mig fan in :D
Internationella relationer, here i come :D.. Känns galet skönt!!
Detta ska firas på fredag, klackarna i taket!
Får nog bli någon typ av utgång, så att jag får klä upp mig lite. Känns som jag bara har jobb kläderna på mig konstant. De eller bikini, inte så glammig direkt!
Har massa nya kläder som bara hänger och väntar, och snart kommer väl kläderna i från nelly också!

Går dagen var crazy, jobbade 15 timmar i sträck, så känner mig rätt så mör!
De enda positiva var att spanien vann! viiiva el spania!
Råkade kasta ut en öl jag nyss hällt upp, precis när de gjorde mål.. men de får man göra när det är vm!

Jag börjar även fundera på vart alla märkliga människor kommer ifrån!
Kom fram en man med målarfärg i ansiktet när jag och lina jobbade och berättade att han var konstnär och gärna ville hänga upp en tavla hos oss. Vi sa att han fick ta de med chifen , men han ville berätta om tavlan och hur han hade gjort den.. ( nu kommer vi till den sjuka biten).. han hade målat svart färg på rumpan och satt sig på tavlan.. han hade även målat blå färg på snorren och målat lite sträck med den.. freeeakshow!
Vi tackade vänligt men bestämt nej!

Ne nu får linda komma hem minsan så vi kan sola lite innan jobbet!
Badandet får vänta, för det är sviin kallt!


Sola lungt!



Nya Kjolen jag glömt visa 100 ggr :)


Måste bara visa min klädhög som har ett eget liv, jag städar bort den och baam där är den igen större än någonsin!


En morgontrött och sliten Kathrine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0