Fussball!!

Hallå i solen!
Hoppas alla ligger och pressar ordentligt nu!
Själv sitter jag här och målar naglarna och ska snart gå ned till jobbet igen, känns nästan som jag bor där nu.
Idag lär det vara snuskigt mycket med folk, vi visar fotbollen (som tur är , annars hade jag dött).

Blir det som det var igår så lär det bli galet. Det var folk preis överallt, som satt ned stod upp .. i vissa fall låg ner.
Kvällens moment var när annarts så försynta Lina tog sig ton mot en trottsig äldre dam ( kärring), galet roligt att se! Och tanten hade fel så de var bara att hejja på Lina i smyg.

Jag fick även fara ut och stoppa ett bråk emellan två snorungar som disskuterade politik och blev förbannade på varandra för att de inte hade samma åskit.. men braa där!

Ne nu ska jag måla vidare. Vilka tror ni vinner bronset ikväll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0