Från och med du!

Äntligen är det fint väder igen, dock kom det fina vädret lagom tills jag ska jobba idag.. men what the fuck, jag slipper ju frysa i alla fall.
Vi lär ju garanterat ha att göra också för den delen!
Råkade trilla in på nelly rean förut, jajja bajja!
Hittade ett par jeans som jag är lite osäker på från cheap monday, men vi får väl se!
En svart mesh blus, en randig "banana bag" och ett par sandaler. Något bör ju sitta bra i alla fall!
Ni ska få se den kanon fina kjolen jag hittade på h&m också, men nu ska jag ta en nap innan jobbet så de får vänta!
Ha en grymt bra fredag nu!


Förresten bör ni lyssna på Oskar Linnros nya skiva.. han är genialisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0