Can't you see that it's just raining!

Jaha när jag väl är ledig vad tror ni jag väcks utav då? jo REGN!.. kanon kul!
Vi som tänkte mysa till det med lite mat nere vid vattnet i kväll!
Å andra sidan börjar ju fallens dagar i trollhättan idag, så vi får väl ta oss en sväng dit.. de lär ju vara lite mer folk i rörelse där!

Tänkte ta tag i mig själv och köra lite zumba här snart, de är galet roligt och man svettas och dör på samma gång.. sjuukt jobbigt.. om man har kondis som en 90 åring..hands up!
Ska bara orka ta tag i mig själv!

Jag har även funderat på att tänk vad ett litet sms kan göra egentligen, är det från rätt person så kan det göra hela ens dag och man står där och ler för sig själv.. helt otroligt egentligen. Mer sånt!

Everybody Zumba!!!-.. eller något



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0