Bloggtorka!

Hej älskade blogg.

Jag vet att jag inte skrivit på tre veckor.. galet dåligt!
Har jobbar kanon mycket och inte rikigt hunnit med så mycket annat, men nu jäklar ska det bli ändring!
Mer uppdateringar och mer bilder :)!

I helgen var jag i Malmö och skrev på kontrakt på lägenheten ( yeeeey) och fick nycklarna!
Mina fina fina (lilla lilla) lägenhet, den är underbar.. ligger hur bra som hellst.. Love it!
Min käraste Linda följde med och vi hade en kanon helg hos stina , med massa sol och en del party!
Jag säger då det, ska ni åka till malmö bör ni gå ut på KB.. där hänger de snyggaste killarna och de är ett rikigt skönt ställe!
Mera KB till folket!
Bilder kommer imorgon :)

Nu ska jag hoppa i säng, missade att jag öppnar imorgon.. ajaj!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0