sickeli sick sick

Jaaha ja, vaknade med feber och ont i halsen i morse.. så långt ifrån okej man kan komma ungefär.
Men jag tog mig i kragen och släpade mig emot bussen till jobbet.. som visade sig inte gå för det var ju lördag.. jäkla miss.. meen jag fick ta bilen istället.. lille gött!
På jobbet var de gaalet mycket folk så de var sjukt mycket att göra.. allt rullade på sjukt bra dock.. och cheferna var där och kollade läget.. och gick därifrån nöjda.. så de var gött :)
Jag med mitt snor fick diska i åtta timmar, lär drömma mardrömmar om disk i natt.. blev ett x antal gafflar om man säger så.
Var även nere på expert och fick hjälp av Eli.. min usb sladd till kameran är ju på vift , så jag måste ha en ny... Svindyr visade de sig.. så ska köpa en minneskortläsare tydligen.. ska vara as bra..jag har ju noll koll på sånna grejer. Så den ska inhandlas vid löning.. då kan ni äntrligen få se bilder på bla lägenheten.. göött!
Påtal om lägenheten så har jag nu skickat ut inbjudan till inflyttningsfest på juldagen.. tänkte det var smart eftersom alla ska ut då :) Blir massa damer, trångt men gött :)

Igår skypade jag med M också :) sjutk gött att få se och prata med honom lite :)
De har så jääävla gött så jag vill spöa dem lite.. (får göra det när ni kommer hem).
Hoppas att jag också kan ta ig dit, även om det inte är så länge.. annars tar vi en vecvka någon annatans.. måste få lite sol och ledig efter jul hetsen känner jag.. kan inte vara vampyrvit tills han kommer hem!
Han hade även rakat av sig håret.. sjukt snyggt blev det vill jag säga.. mmmh!

Ne nu ska jag fortsätta snora, äta en skumtomte och kolla på en julfilm med mami!
Sen ska jag minsan prata på skype med älsklingen igen :D

Ha en fin lördag nu!


Pusss



Sjukt fina älskling med tillhörande damer :) ( Go röd näsa du har hjärtat ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0