Merry christmas!

Ja idag har väl ingen missat att det är julafton , hoppas jag :)?
Jag tjyv startade julen i natt klockan 00.01 med att öppna älsklings present som stått och väntat på mig i nästan tre veckor! Och jag vill lova att det var världens bästa presenter :).. Den första var ett jätte fint brev som han skrivit och ett annat brev där det stod att han bokat en dag och natt på Stenungssunds spa när han kommit hem :D, och den andra en jätte fin kosta boda skål, som jag ska ställa på mitt bord :)
Tack så jätte mycket bästste älskling, du är allt :)
Bästa julklappen hade ju varit att han var hemma, men när det inte går..så finns det inga bättre julklappar än de jag fick!

Idag på självaste julafton så hade jag lie tid att slappa vilket jag inte gjort på galet länge känns det som, och mobilen har pipit konstant av god jul sms hela dagen .. tacka alla mina fina :)
Så imorses öppnade jag ,mamma och pappa våra julklappar.!
Jag fick jättefina skor, kökshandduk, kokböcker en micro som jag fick förra veckan och en fin fin ring från laila bagges kollektion ( som jag glömde ta kort på kom jag på nu).. är iaf en döskalle med bling på.. kanon fin :), och även ett par jätte tjocka mysiga sockar för mina konstant frusna fötter.. så jag var super nöjd :)

Sedan drog cirkusen igång, alla syskon och alla barn rullade in och de åts julmat och kollade på kalle anka.
Sedan var det julklapps utdelning till barnen.. där även jag fick fina grejor mascara, mer kökshanddukar, bio biljett osv.
Efter detta drog julklapps leken igång och ljudnivån steg över taket.. slogs om paket och vrålade!
Jag fick dock en fin skylt till toaletten som jag satt och tryckte på tills leken var slut.

Nu sitter vi hör och kollar på en jul film och pustar ut, nöjda över att det är så lugnt och skönt.
Om 1,5 timma ska jag skypa med min bästa älskling också :)
Vilket gör min julafton perfekt :D

Imorgon blir det fix inför festen, det ska bli gaaalet roligt med alla brudar samalde under samma tak.
Måste bara fixa massa saker innan!:)
Här kommer förresten lite bilder som jag hann ta på firandet, mig själv och några av klapparna:)
Ska även ta på lägenheten imrogon!

Hoppas ni haft en kanon bra jul!!
Pusss

Henna och Pauliina


Glada tjejer i köket, annelie, henna, pauliina och systeryster :)


Nötterna knäcker nötter!



Belina och lillemor väntar på julklappar


Min lilla skruttunge :)





Mitt julklapps bord :)


korten från älskling :)




The shoes


Skylten till toaletten



Kockböckerna (italienskt till pasta älskaren :) )


Flashiga kökshanddukar


lite smått och gott ( jäävligt gött)


Fina kosta boda skålen från älskling :)



påslakarnen jag pratade om från mina chefer



Nöjd kathrine!


Nya örhänget från gina tricot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0