Hej sega ben!

Hej hej!

Idag har jag minsann varit ledig.. eller ja de beror på hur man ser det, känns som jag och mamma har flängt runt överallt idag.
Dock behöver jag hålla mig sysselsatt så de passar mig fin fint.
Är lille seg i benen just nu.. 2 timmar stenhårt programträning på cheerleadingen och spinning idag.. hejdåå benen! Men de är sjukt gött att ha det i alla fall, har inte hunnit träna ordentligt på skit länge.
Måste försöka bli as fit nu alltså, de här går inte.
Fick även träninsgvärk av vårat pulka försök i förrgår.. hade ont i armarnaefter att försök skuva ner mig själv för vägen som är som en backe ned för hunneberg.. men jag hade ju skit pulka så de gick sådär.
Någon som har tips på någon ball backe nära väners eller tröllis?
Pratade lite med baby idag också, de verkar ha de bra iaf så det är skönt :) de hade dock gått lite vilse hehe!
Sick att jag redan saknar ihjäl mig efter honom efter bara tre dagar...

Imorgon är de jöbb hela dagen lång och även hela helgen, så då går ju tiden lite fortare :)
Helgen kommer vara sick på eat, kommer va lille mycket folk.. herre jösses säger jag bara!

Ne nu får jag höppa i säng och hoppas på att M väcker mig med ett telefonsamtal :)
men först ska ni få en bild från inflyttningsfesten och en från pulkaåket!


Jag och anders tar över dansgolvet.


Nya backstreet boys?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0