Älskling!

Nu har han åkt, och det känns ofattbart.. hur ska jag klara mig utan dig älskling?.. 3 långa månader..jag finner inga ord för hur jobbigt det kommer bli.
Eller 2 månader om vi har tur..i will come for you..
Somna själv vakna själv... somna själv är värst.. kunde verkligen inte sova i natt utan dig bredvid.
Du är allt.. och jag tänker aldrig aldrig släppa dig.
Så nu sitter jag hör trasig och tårögd och tänker hur fan ska detta gå.. men de ska gå så bra det kan.. tills du kommer hem igen och är så underbar som bara du kan!
Tårarna måste ta slut någon gång.. tror jag.. eller finns det obegränsat?.. Just nu känns det så i alla fall.
Så älskade vänner håll mig sysselsatt för annars vet jag inte vart jag ska ta vägen..
Jag vet att du alltid tänker på mig nrä du hör den här låten.. och vet du vad? jag tänker alltid på dig med..
Jag älskar dig!




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0