Åååååhh

Här sitter jag och snorar och hostar om vart annat, i mjukisar och min vinröda förorts mamma fleece.. hetaste jag sett på galet länge!
Har minsan varit och jobbat i 8 timmar med 39 graders feber.. var väl kanske inte det trevligaste jag gjort, med tanke på att det var folk öööverallt.. sjukt vad rea hetsar människor alltså.. de blir galet otrevliga och otåliga.. Herregud!
Men jag klarade iaf med nöd och näppe ,stod och tjurade i buffén och hackade grönsaker!
Så nu ska jag snart föröska få i mig lite mat så kanske jag piggnar till lite.
Sen ska jag även skypa med älsklingen senare , och då mår jag alltid bra :).. de har sjuk otur med vädret dock.. sämsta vädret på 50 haha snyggt inprickar ;) ( skadeglädje är den sanna glädjen vill jag bara påminna om)
Ska ta och lägga ut lite bilder från festen imrogon kom jag på!
Men nu blir det moos!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0