2010-12-29

Guud vad tråkigt det är att vara sjuk! Adlrig varit så här rastlös i hela mitt liv ( typ i alla fall ).
Sitter och kollar på grays anatomy och väntar på mami som ska komma med mat.. mat är iofs alltid trevligt!
Mår fortfarande inte bra.. lite mindre feber men mår fortfarande bajs!
Tänkte lagt upp ett kort på håret , men ser ut som craaap så ni får vänta helt enkelt!
Jag kan dock ge er lite bilder ( ärligt stulna från elin örlin) från inflyttningsfesten..eftersom jag är sämst på att ta kort så tog jag typ två och sen tröttnade jag.. måste skärpa mig:)
Så här kommer lite pictures istället för ännu mera gnäll om att jag är sjuk :)

Tror inte den här bilden behöver någon förklaring.. eller jag kan iaf itne ge den en!


Elin och jag ( älskar lindas  hamster min i bakgrunden)


Posarn lindsys.blogg.se


Långa tjejer.. lika höga som byrån!


Bästaste Emma!


Lite dans.. jag är alltid lika snygg!


Nöjda eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0