2010-12-28

Hallå ja :)

Jag sitter fortfarande med rinnande ögon och snor i hela hjärnan.. det är precis lika trevligt som det låter!
Och min märkliga granne under spelar cs så hela gölvet vibrerar.. går snart och nyser in i hans brevlåda! ( mer effektivt än mjältbrand).
Något jag dock orkat med trots sjukan är att slinga håret :) kan tänkte skam den som ger sig.. proppade lite alvedon och tog med mig en trave näsdukar, sådär satt jag med små röda vattniga grisögon och en näsduk i högsta hugg! Slingorn blev kanon bra förutom en jävligt ljus rackare vid örat.. men vad tusan.
Frisören tyckte även synd om mig så jag fick en kopp té när jag väntade på att slingorna skulle sitta i , himla snällt :).. så nu ser jag inte lika blek ut trots sjukan. Ska väl föröska sola en gång till innan nyår med ( utan att bränna mig så jag liknar rudolf). Så ska det nog göra susen!
Imorgon är jag även ledig från jobbet, Rebecca lurade Jenny lite så hon fick jobba åt mig så jag kan bli frisk :)
Snart ska jag hoppa i säng och inte röra mig på hela dagen imrogon så jag blir frisk tills fredag!
Men innan dess ska jag ha skype dejt med älskling :) sick att de snart vart borta en månad  :) bara lite kvar ( okej ganska mycket.. men stay positive :) )

Sov gott alla mina gottegrisar!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0