2010-12-22

Jaha mina kära two days to go! Sjukt mysigt med jul minsann :) Hade å andra sidan varit så himla mycket mysigare om M var hemma! Men det får vi ta igen nästa jul!
Sitter här och lyssnar på min absoluta favorit jullåt Mariah carey - All i want for christmas! Passar ju in lite lätt nu och sen blir jag på sjukt bra humör av den!
Nu är alla julklappar köpta, och jag blev rikigt nöjd med allihopa , köpte lite smått och gott till mig själv.. bland annat bästaste kapet som Elin hittade åt mig.. en kort svart kavaj ( som jag var ute efter ) för 150 spänn på h&m.. ja tack :) Snart ska även granen upp också :) ska bara skypa med älskling först sen blri det pynta av!

Det tråkiga var att jag absolut inte hittade något att ha på mig på juldagen.. tänkte lyxa till det med något nytt.. men jag hittade inte någonting! Himla typiskt.. får gräva i det "gamla" och se om jag hittar något jag glömt att jag har! Fick dock syn på två par galet snygga skor på scorette.. det var rikigt nära på att fick följa med mig hem, men ska köpa en del på ikea så jag får ta på mig sparabrallorna i stället för slösabrallorna.. tråkigt men sant.
M's mamma kom även hem och kollade på min lägenhet idag, hon träffade även min mamma första gången.. de gick finnemang :) fick jätte fina julklappar av henne, bästa :)

Nu har jag minsann köpt minneskortläsaren, ska bara klura ut hur man använder den, så ska jag ta massa bilder på julafton och lägga upp sen.. äntligen :)
Jag var förresten inne på victoria törnegrens blogg och hittade en sida där man kan köpa inramade gamla vouge omslag att ha som tavlor.. kostar dock 500 riksdaler styck.. men de lär det vara värt.. kanske får införskaffa mig två sånna.. det är ju ändå till lägenheten :D

Ne nu ska jag slå in lite klappar :)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0