2010-12-20

Hej hej:)

Sjukt när jag skrev datumen, de är ju bara 4 dagar kvar tills jul.. Herre jösses!!
Om två dagara ska jag köpa julklappar, köpte faktiskt två till markus föräldrar idag :) ska markus mamma få med sig när hon kommer på onsdag :)
Guuuud vad trött jag är , jobbat 12-21 idag.. känner mig som jag blivit överkörd av en buss.. gött.
Vart mer folk ute än vad jag trodde idag, men det har gått bra.
Ska dock bli sjukt gött att var ledig två dagar i rad 24-25! Då ska jag äta massa mat!

Har även solat en sväng idag, får väl se lite levande ut när vi ska ut på juldagen och nyår.. just nu ser jag ut som någon tagen ur twilight.. inte så smickrande på mig iaf! Blev dock mer röd än brun.. men det är iaf bättre än vit!
De var nya rör i solariet så de brände som satan i ansiktet!
Måste ju hålla igång pigmentet så jag och markus inte ser ut som jin och jang när han kommer hem.. Inte ok!

Måste även förbereda lite inför den 25e också.. kolla lite bålrecept osv osv :) Ska bli kanon kul verkligen.. alla  (nästan) är samlade :) bästa bästa :)

Ne nu ska jag snart har skypedate här :)

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Sabrina

hellå bajb. vart solade du? jag har typ förlorat min färg o ser ut som tagen ur twilight...

har solat borta vid bangatan, de va awesome.



men nya rör låter farligt men bra. Vaaart?=D

2010-12-20 @ 23:49:51
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0