2010-12-17

Hejsan!

Äääntligen fick jag bort viruset från min dator, galet irriterande.
Det är ett virus som utger sig för att vara ett "antivirus program" och det byter din bakgrunds bild till en varningstext och förösker få dig att köpa det här virus programet.. får du detta kan du googla på spytoolbar antivirus.. så kan du hitta en instruktionsvideo hur du blir av med det. Verkar som att det är många som råkat ut för det här nu, så var uppmärksamma!
Men nu är det som sagt borta, min kära borr hjälpte mig, eftersom jag inte rikigt är teknikern.
Så nu sitter jag och kikar runt lite, bland annat på väskor.. behöver verkligen en ny nu.
Hittade två på friis och companie.. vad tycker ni?

Den?





Eller den?


Jag vill egentligen ha en sån där jäätte stor clutch för jag tycker det är så himla mycket lättare att bära runt på , och bra mycket snyggare.
Men det finns ju ingenstans :(

Sitter och kikar lite på topmodel ( när de korta tjejerna är med) och inväntar min bror.. jag ska köra han och hans fru till buddys så får jag låna hans bil resten av kvällen, vilket passar fint eftersom jag ska till Amanda  på glöggmys senare :)
Skönt att vara ledig idag minsann :).. imorgon är min första lediga lördagkväll på sjukt länge.. vad ska man hitta på då tro?
Idag är det förresten endast EN VECKA kvar till julafton.. heelt galet!

Surfade för övrigt in på sthlm streetstyle förut och hittade en tjej med så klockren outfit.. sjukt snyggt!
Så den bilden får avsluta inlägget :)

Pusss




Snyyggt! De markerade axlarna ihop med det galet snygga mönstret på bydressen!
Kontrasten med guld och svart är hur fitn som hellst :)

Kommentarer
Postat av: Sabrina

haha hur lyckas man få det viruset då?:D

2010-12-17 @ 18:08:31
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0