2010-12-14

Hejsan!

Jag sitter här och proppar i mig avocado och keso och små kikar lite på cougar town!
Kom precis hem ifrån cheerleadingen.. har ju lite feber och ont i halsen och borde egentligen inte alls träna, men jag kunde naturligtvis inte rikigt låta bli.. så vi får väl se hur jag mår imorgon.. kanske chockade bort förkyldningen.
Idag är det 10 dagar till julafton.. sick.. känns inte rikigt så faktiskt, men imorgon ska jag köpa gran :D
Måste ringa adressändringen, för de har krånglat till det lite som vanligt.. ingen skräll direkt.
Måste även ringa svenska frisörskolan imrogon och kolla om de har tid att slinga mig innan nyår.. vore gött.
För just nu börja slingorn någonstans vid örat, vilket är sådär snyggt.. och håret är alldeles för mjukt.. så jag tänkte att när man bleker idet blir det mer strävt och kanske lättare att forma.
Imorgon jobbar jag stängning.. sjukt tråkigt.. men ändå skönt att få lite sovmorgon för en gångs skull :) blir lite hugget som stucket :)

ne nu ska jag kolla vidare och invänta skypen med älskling :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0