2010-12-13

Hola amigos!

Här sitter jag ny skypad och trött! Älsklingen hade det bra som vanligt.. vem hade inte haft det i australien?
De ska ut på roadtrip nu.. sjukt gött för dom :)
Idag har jag haft en ledig, vilket har varit så himla skönt.
Jag var i Gbg med min mamma, kusin och mina mostrar och struttade runt, käkade osv:)
Den där turbanen på beyond satt inte så snyggt.. tror jag? börjar nästan ångra mig lite nu.. Faan
Den snygga nyårsklänningen från h&m fanns inte heller.. så inga kap gjordes, förutom ett par sjukt fina kängor jag fick av världens snällaste mami :) gråa med mörkare snören ( ska visa så fort jag fått tag på en kamera).
Det var himla mysigt att bara gå runt och titta på folk och känna in julstämmningen !
Endast 11 dagar kvar till julafton nu, heelt sick..men jag läntar tills jag får öppna mina hemliga julklapp :D
Har redan fått en julklapp av mamma och pappa i form av en micro.. sviiin bra!

Nej vet ni vad nu ska jag lägga mig och kolla på några avsnitt av greys anatomy som jag precis lånade av Linda!
Sov så gott allihopa hörs imorgon!

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0