2010-12-12

Godkväll!

Sitter här och försöker borsta bort allt mjöl som hamnar överallt, ser ut som jag rullat mig i det i princip.
Jag mamma och Elin har bakat pepparkakor..väldigt goda och sjukt snygga må jag säga!
Idag är det tredje advent, helt sjukt hur fort tiden går egentligen.. snart julafton minsann!
DÅ får jag öppna paketet ifrån älskling som står här och väntar.. får inte ens kolla på korten som sitter på paketet..jag är gaaalet nyfiken!

Imorgon ska jag mamma, min moster och mina kusiner till Götet och träffa min andra moster.
Vi ska på julmarknaden i haga och traska runt lite på stan osv.. ska bli himla mysigt faktiskt.
Hoppas dock inte vädret håller vad det lovat, för då blir det 12 grader kallt.. lite halv sugen på det.
Hej långkallingar!
Ska smita in på beyond retro och ta mig en kik.. för såg att victoria törnegren hade hittat en "turban" där som jag vill åt :)

Ne nu ska jag snyta mig för fyrtioelfte gången idag och om fem min blir det skype :D
Idag är de minsann fyra månader.. de bästa fyra månaderna någonsin :)
jag älskar dig ska du veta :)




I never thought I'd be in love like this
When I look at you my mind goes on a trip
Then you came in and knocked me on my face
Feels like I'm in a race but I already won first place

I never thought I'd fall for you as hard as I did
You got me thinking about our life, our house and kids.
Every morning I look at you and smile
Cause boy you came around and you knocked me down


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt bra text ju :)

2010-12-13 @ 18:25:54
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0