2010-12-10

wooosh nu är jag äntligen  hemma :).. jag och mami ska snart och fixa lite i lägenheten.
Pallar ju som sagt inte att vara där så mycket just nu.. känner inte för att vara själv rikigt.. viktigare att må bra just nu och inte tänka för mycket helt enkelt :)
Så vi ska stryka jul gardinerna och traska bort!
Sen kommer tjejerna och myser och kollar idol finalen.. itne för att någon av oss kollat sådär jätte mycket kanske:).. Sen klockan elva ska jag skypa med älsklingen.. längtar ihjäl mig.. ska bli guld att få titta lite på och prata med honom :)
Imorgon är det även dubbeljobb som står på listan.. jööses.
Vi kommer ha snor mycket att görai morgon på eat också.. tydligen största helgen eller något liknanade.
Jag får snällt vänta på lönen 22e innan jag kan inhandla några klappar iaf!.. men men.. slåss med tanter är jag bra på!

ne nu ska här strykas!

Pusss




Vem vinner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0