I did it!

HA! jag hittade minsan till skolan heeelt själv, efter cykeltur nummer två!
Första turen fick jag för mig att de inte låg något längre bort och vände, hade jag bara cyklat några meter till så hade jag hittat den! Stuupid!
Men men nu har jag lite koll på vart jag ska imrogon ( gäddan 8, schuukt charmigt).
Nu sitter jag här och kollar på cougar town och käkar riskakor, får väl snart höppe i sängen så jag orkar med dagen imorgon. Lär väl som sagt bli ngåon form av nollning och grejer också så!

Håller er uppdaterade efter skolan imorgon

(tack carzan , de blev himla mysigt här faktiskt! Och Bella jag kommer hem den 16onde då får vi ses, och skånskan skippar jag nog;) )

Kommentarer
Postat av: Carzan

Den 16:de fyller jag år! Ska vi slå till på ett kalas då kanske? Så att vi kan ses!!!! :D

2010-08-31 @ 21:17:05
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0